Dentalkurser.dk

Kundeservice og arbejdskultur på tandklinikken

Afholdes af Nordenta

Niveau: Basis Point: 3

Kundeservice og arbejdskultur på tandklinikken

På dette kursus beskæftiger vi os med god kunde- og patientservice, samt hvorfor det hænger tæt sammen med god arbejdskultur og et godt arbejdsmiljø.

 


Målgruppe
Alle der interesserer sig for god kunde- og patientservice og arbejdskultur.

Indhold
På dette kursus beskæftiger vi os med god kunde- og patientservice, samt hvorfor det hænger tæt sammen med god arbejdskultur og et godt arbejdsmiljø. Hvad er din rolle, og hvordan kan du med få virkemidler bidrage til en bedre kundeoplevelse og tilmed spille dine kolleger gode og selv gå glad på arbejde!
Vi ser også på, hvorfor der er god forretning og konkurrencekraft i at have en god arbejdskultur og en god kundeservice.

Hvilke elementer indgår i den gode kunde- og patientservice?

  • Kommunikation og håndtering af patienten, herunder den ”besværlige” eller utilfredse patient.
  • Skal alle patienter behandles ens?

Hvad rummer arbejdskultur?

  • Definition
  • Værdier og handlinger – er der en sammenhæng?
  • Hvordan får man interne strukturer på plads, der sikrer fokus på understøttelse af den gode og konstruktive arbejdskultur?
  • Er der plads til forskellighed?

Efter kurset har du helt styr på:
Efter kurset går du hjem med konkrete værktøjer og input til tiltag, der allerede dagen efter kurset kan hjælpe dig til at være en endnu bedre kollega og ikke mindst – yde en endnu bedre service overfor dine patienter. Derudover vil du få nye ideer til forskellige tiltag på arbejdspladsen, der bidrager til den gode arbejdskultur og nye vinkler på din kommunikation og adfærd overfor både dine kolleger og patienter.

 

Kursusgiver:

Virksomhedsrådgiver Betina Liliendal

Virksomhedsrådgiver Betina Liliendal har solid erfaring med både ledelse, kundeservice og forankring af kulturændringer i organisationer af alle størrelser. Med en sundhedsfaglig baggrund, en MBA samt stor erfaring og stærk faglighed formår Betina at konkretisere noget så svært som ”kultur” i arbejdslivet – og tilmed koble det til kundeservice og en god forretning.

 

Kursushold


Vælg hvilket hold du vil deltage på og klik "Tilmeld kursus".

Glostrup
Pris: 2.495 DKK
7. november 2019 kl. 17.30-21.30
Copyright Dentalkurser.dk - - CMS