Dentalkurser.dk

Patientservice og arbejdskultur

Afholdes af Nordenta

Niveau: Basis Point: 3,5

INDHOLD
God patientservice hænger tæt sammen med stærk arbejdskultur og et godt arbejdsmiljø. Vi ser på, hvorfor disse ting er tæt forbundet.

Diversitet er et tema, der bør tænkes med ind i både jeres service og i den arbejdskultur, I ønsker at fremme på klinikken. Især lader der til at være store forskelle på unge og ældre generationer i forhold til, hvad de tænker om god service. Måske er I allerede fire generationer i personalegruppen, der skal finde fælles fodslag.

Hvad er din egen rolle i dette? Og hvordan kan du med fa° virkemidler bidrage til en bedre patientoplevelse og tilmed spille dine kolleger gode og selv ga° glad pa° arbejde? Og hvorfor er der god forretning og konkurrencekraft i at have en stærk arbejdskultur og en god kundeservice?

VI KOMMER BL.A. IND PÅ:
Hvilke elementer indgår i den gode patientservice?
Skal alle patienter – fx unge som ældre patienter – behandles ens?
Kommunikation og håndtering af patienten, herunder den ”besværlige” eller utilfredse patient
Hvad er arbejdskultur – og hvordan sikrer vi det gode samarbejde på tværs af generationer og forskelligheder?
Værdier og handlinger – hvad er sammenhængen?
Hvordan påvirker de interne strukturer arbejdskulturen og hvordan understøtter man den gode og konstruktive arbejdskultur med plads til øget diversitet i personalegruppen?


EFTER KURSET HAR DU HELT STYR PÅ:
konkrete værktøjer og tiltag, der kan hjælpe dig til at være en endnu bedre kollega og til at yde en endnu bedre og mere målrettet patientservice
nye ideer til tiltag pa° arbejdspladsen, der bidrager til nutidens fokus på diversitet, samt det gode samarbejde over generationer.
nye vinkler pa° din kommunikation og adfærd overfor både dine kolleger og patienter, der også vil bidrage til en stærk arbejdskultur.

 

MÅLGRUPPE
Alle der interesserer sig for en målrettet, individuel og god patientservice, samt en stærk arbejdskultur der favner diversitet i personalegruppen.

 

Kursusgiver
 

Betina Liliendal

Virksomhedsrådgiver Betina Liliendal har solid erfaring med både ledelse, kundeservice og forankring af kulturændringer i organisationer af alle størrelser. Med en sundhedsfaglig baggrund, en MBA samt stor erfaring og stærk faglighed formår Betina at konkretisere noget så svært som ”kultur” i arbejdslivet – og tilmed koble det til kunde/patientservice og en god forretning.

 

Kursushold


Vælg hvilket hold du vil deltage på og klik "Tilmeld kursus".

Ingen planlagte hold

Copyright Dentalkurser.dk - - CMS