Konference for hele teamet - Motivation, service og salg
Afholdes af Tandlægeforeningen
Niveau: |
Videregående |
Point: |
6 |
DER ER KUN EN LEDIG PLADS PÅ DENNE KONFERENCE - VI HAR DERFOR LAVET EN TILSVARENDE DEN 4. OKTOBER 2016 - SAMME TIDSPUNKT, SAMME STED, SAMME INDHOLD!
Prisstruktur Medlemmer af Tandlægeforeningen og deres personale - kr. 1.600 Ikke-medlemmer samt deres personale - kr. 1.920
Konference for hele teamet - Motivation, service og salg
Konferencen handler om motivation af patienterne til at vælge den rigtige behandling - hvordan får du penge for det arbejde du leverer - hvordan får du flere nye og tilfredse patienter? Dette og meget mere vil du lære på denne konference for hele tandplejeteamet.
"Jeg mener ikke, at du skal lære at sælge, men at du skal lære hvordan du får patienten til at vælge den rigtige behandling." Jesper Bergstrøm.
DU LÆRER, HVORDAN
- du præsenterer behandlingen, så du aktiverer patientens lyst til bedre tandsundhed
- du får patienten til at have lyst til at købe af dig
- du aktiverer patientens behov
- du behandler og håndterer indvendinger mest optimalt
DET GØR DU VED AT
- skabe det bedste førstehåndsindtryk
- øge din selvtillid og positive udstråling
- skabe tillid, sympati og troværdighed
- have en optimal imødekommende adfærd
- aflæse kundens købssignaler og kropssprog
- få kunden til at føle tillid til dig
UDBYTTE
- Du får flere nye patienter
- Du får flere tilfredse patienter
- Du får penge for det du laver
- Du lærer at sælge den korrekte behandling til patienten
- Du lærer hvordan du dræber indvendinger
- Du får konkrete værktøjer til motivering, salg og service
Kursusgiver: Jesper Bergstrøm. Jesper Bergstrøm er ekspert i kropssprog og nonverbale signaler, og har specialiseret sig i, at skabe succes i salg, service og forhandling.
|
|
Kursushold
Vælg hvilket hold du vil deltage på og klik "Tilmeld kursus".
Ingen planlagte hold
|